05.05.2016 ~ Striped pants

19:13












Hello guys! Today a different kind of outfit, more chic i think. I love so much large pants like this one, but it's always difficult to wear so i hesitated to buy it, but you know i love stripes so much haha, i couldn't resist. It's from Bershka. With this cool pants i wear the same simple top from New Look than the last post. My necklace is from Forever 21, my jacket from H&M And, for the and my shoes are from Shoe Geeks. Sorry for my face on the pictures, i had an allergy on my eyes, i could'nt wear makeup on them! 
I hope you'll like this look :) 

~

Hey! Aujourd'hui une tenue un peu différente de d'habitude, un peu plus chic pour une fois. J'adore les jupes culottes depuis un bon moment, mais j'hésite toujours car ce n'est pas simple à porter, mais bon, celui-ci à des rayures vous voyez, difficile de résister haha. Avec ça je porte un haut simple de chez New Look. Mon collier vient de chez Forever 21, ma veste de chez H&M. Et pour terminer je porte des chaussures qui viennent de chez Shoe Geeks. Désolé pour ma tête sur les photos, j'avais une allergie aux yeux du coup je ne pouvais pas les maquiller. 
J'espère que ce look vous plaira :D 



Top ~ New Look 
Pants ~ Bershka 
Jacket ~ H&M 
Necklace ~ Forever 21 
Shoes ~ ShoeGeeks similar here




Instagram : @EstelontheMoon
Snapchat: leabares

You Might Also Like

2 commentaires

  1. Ce pantalon est trop trop trop jolie : Je suis totalement fan de ta tenue !

    RépondreSupprimer
  2. So so beautiful outfit as always!
    I love your pants and jacket *-*

    RépondreSupprimer