19.05.2016 ~ Roll neck bodysuit

19:38















Hi guys! Today a Grunge/ casual outfit, the best haha! I never bought bodysuit, because i don't like wear them, but i wanted a new roll neck top for so long and i couldn't resist to this one, but i know now that i will not buy bodysuit again, i don't feel good in it, it's very boring to wear haha. But it's beautiful so, i will only wear this one, it's from New Look. With this nothing new, my mom jeans from Pull&Bear that i wear everyday now haha, and my old leopard Creepers from Demonia.
I hope you'll like this look :D 

~

Hey! Aujourd'hui un look grunge et décontracté. Je n'ai jamais acheté de body, parce que ça ne m'a jamais vraiment tenté. Sauf que je voulais vraiment de nouveau un haut noir col roulé, j'ai fini par vendre celui que j'avais avant car il était mal coupé. Du coup quand j'ai vu cette forme de haut mais en body, je n'ai pas pu résister bien longtemps, sauf que, je pense que je n’achèterais plus de body maintenant je le sais, ça me gène à mooort, je ne suis vraiment pas à l'aise dedans, allez savoir pourquoi haha. Du coup celui ci sera le premier et le dernier haha, il vient de chez New Look! Avec ça rien de nouveau, mon mom jeans de chez Pull&Bear que je ne quitte plus, et mes vieilles creepers de chez Demonia!
Voilà j'espère que ce look vous plaira :D 



Bodysuit ~ New Look 
Jeans ~ Pull&Bear 
Shoes ~ Demonia 




Instagram : @EstelontheMoon
Snapchat: leabares

You Might Also Like

2 commentaires

  1. Troooop belle comme toujours :) <3

    RépondreSupprimer
  2. these earrings together with mom jeans make me think of the 80s so much, haha! This is just brilliant <3

    RépondreSupprimer