15.05.2016 ~ Spring flowers

23:12














Hi guys! Today a spring outfit, and for this floral prints are always the best! So i decided to wear these very cute floral print shorts from H&M, i bought it last year, and i didn't wear it a lot so i'm happy that we have a beautiful weather now to wear this kind of shorts! With that a very simple black top from Stradivarius, i love so much the back of it, but it's more beautiful with no bra! And for finish my triple sole creepers that i love so much, and this perfeeeeect choker from New Look, omg i fell in love with it haha. 
I hope you'll like this look! 


~


Hey! Aujourd'hui une tenue printanière eeeeenfin! Enfin je dis ça mais j'en ai déjà fait quelques une, mais le soleil à du mal à se montrer donc c'est difficile de poster une tenue dans ce style à chaque article haha. Bon pour moi les motifs les plus appropriés au printemps ce sont les motifs floraux, j'ai acheté ce short chez H&M l'été dernier, et je ne l'ai pas beaucoup porté, j'ai donc décidé de le ressortir cette année! Avec ça un haut très simple de chez Stradivarius, j'aime beaucoup l'effet dans le dos, je ne l'avais pas remarqué en l'achetant, mais du coup c'est plus joli sans soutient gorge. Et pour terminer, mes creepers que j'aime toujours autant, et ce ras du coup parfaaaait que j'ai trouvé chez New Look
Voilà j'espère que ce look vous plaira :D 


Shorts ~ H&M  similar here
Creepers ~ EssexGlam
Choker ~New Look 



Instagram : @EstelontheMoon
Snapchat: leabares

You Might Also Like

3 commentaires

  1. Oh my my, this choker is gorgeous! <3 You look so cool in that outfit -- total spring & girly vibe! Love that!

    xoxo Maja K. Osiecki

    RépondreSupprimer
  2. very cute and pretty look, I love the hair color ! ♥

    RépondreSupprimer