23.05.2016 ~ I'll stop wearing black when they invent a darker colour.

14:48














Hi guys! Today an all black outfit, best color ever haha! The weather was very nice these last days, so i could wear some spring outfit. For this one, a long dress from H&M, it's very basic but i love it a lot. I decided to wear my bralette from Forever 21 with the detail on the front, i find it cool with this dress. And for the shoes my triple sole creepers from EssexGlam. And i cut my hair last week, i so happy, because they start to be so long for me haha. 
I hope you'll like this look :D 

~

Hey! Aujourd'hui une tenue total black, surement une des choses que je préfère haha. Il s'est enfin mis à faire beau sur Bordeaux et surtout un peu plus chaud, du coup on a pu virer les collants enfin! ( même si ça n'a duré qu'une journée haha). Du coup pour cette tenue je porte une robe mi longue de chez H&M, elle est vraiment simple, mais j'aime beaucoup, il suffit de bien l’accessoiriser. Avec ça du coup je porte ma brassière avec l'attache au niveau du coup de chez Forever 21, et pour les chaussures, mes nouvelles creepers. Et j'ai enfin coupé mes cheveux, qui commençaient à passer en zone non coupe haha. 
Voilà j'espère que ce look vous plaira ;D 



Dress ~ H&M 
Bralette ~ Forever 21 
Shoes ~ EssexGlam




Instagram : @EstelontheMoon
Snapchat: leabares

You Might Also Like

2 commentaires