25.08.2017 ~ Vinyl skirt

13:10














Hi guys! I'm back today with a new post and a new outfit. For this time i'm back with a grunge style.
I could'nt resist to the vinyl trend, so of course i boutgh this skirt that i love so much on Forever 21, i'm quite bored because it looks so much better in real than in pictures, but i don't care i love it haha.
With that i wear a basic oversize shirt from Pull&Bear, these shirts are so cool to wear with everything!
For the details i wear a choker from Forever 21, a belt from Yesstyle, some socks from Bershka and of course my jadon boots from Dr Martens.
I really hope you'll like this look :D

~

Hey! Je vous retrouve aujourd'hui avec une nouvelle tenue et pour cette fois je reviens avec quelque chose d'un peu plus grunge!
Ça faisait un moment que je bavais sur le retour des jupes en vinyle du coup quand j'ai vu celle ci sur Forever 21 je n'ai pas pu résister! Je suis un peu déçue car elle rend carrément moins bien en photo qu'en vrai, mais tant pis je l'aime quand même haha. Avec ça je porte un t-shirt basique de chez Pull&Bear, j'adore ces t-shirts il sont oversize donc super confortables et ils vont vraiment avec tout! 
Pour les détails, je porte un choker de chez Forever 21, une ceinture de chez Yesstyle, des chaussettes de chez Bershka et bien évidemment mes dr Martens de la vie haha! 
Voilà j'espère que ce post vous plaira :D 


Skirt ~ Forever 21
Choker ~ Forever 21
Belt ~ Yesstyle
Shoes ~ Dr Martens


And if you're interested, i open two new tumblrs, one for my photographies, and an other one for my drawings! :)

Et si vous êtes intéressés, j'ai ouver deux nouveaux tumblr, un pour mes photos et un second pour mes dessins/ illustrations, n'hésitez pas à aller voir :)


Illustration Bloghttps://estelonthemoonart.tumblr.com/
Photography Blog: http://estelonthemoon.tumblr.com/
Instagram @EstelontheMoon
Snapchatleabares

You Might Also Like

2 commentaires

  1. Hello,

    So beautiful!

    Sarah, http://www.sarahmodeee.fr/

    RépondreSupprimer
  2. The skirt looks great! I love the way you styled it!
    http://valley-of-the-dollss.blogspot.sk/

    RépondreSupprimer