04.05.2018 ~ Tokashiki Island

21:03



Hi guys! It's been a while since my last post, i'm sorry for that, but i went to Japan for 3 weeks and i didn't have the time to make a new post!  But i'm back now, with some special pictures from Japan, Tokashiki Island exactly! This place was pure paradise, we had a good weather only one day, but it was amazing, the landscape was wonderful, so we decided to take pictures there!
So for this post, i wear a cute yellow vichy dress from Pull&Bear with a simple white shirt from Pull&Bear too! My Jadon Boots are from Dolls Kill, my earrings are from a thrift shop from Tokyo and my choker is from Pull&Bear again.
I really hope you'll like this post and the pictures, and i will make you a post about my travel to Japan soon!

~~

Hey! Ça doit faire mille ans que je n'ai pas écrit ici, et je m'en excuse, mais je suis partie pour 3 semaines au Japon et je n'ai donc pas eu le temps d'écrire un nouvel article! J'ai d'ailleurs pas mal de photos de tenues en retard que je vous posterais bientôt. En attendant voici quelque photos prises pendant mon voyage au Japon, sur l'île de Tokashiki. 
Pour ce look je porte une robe en vichy jaune, un t-shirt simple blanc et un ras de cou de chez Pull&Bear. Mes Jadon boots de chez Dr Martens viennent de chez Dolls kill. Et mes boucles d'oreilles viennent d'une friperie qui se trouve à Tokyo! 
Voilà, j'espère que ce post un peu court vous plaira tout comme les photos! Je devrais avoir un peu plus de temps maintenant pour mettre à jour ce blog. Et bien entendu je vous prépare un long post sur mon voyage au Japon :)


Dress ~ Pull&Bear 
Shirt ~ Pull&Bear 
Dr Martens ~ Dolls Kill
Choker ~ Pull&Bear
Earrings ~ Tokyo 

Instagram @EstelontheMoon
Snapchatleabares

You Might Also Like

3 commentaires