04.01.2017 ~ Hello 2017

16:17























HAPPY NEW YEAR GUYS! I hope you passed a amazing nye night, and i wish you the best for 2017! 
And because it's the new year and we all eat a lot and wear a lot of party outfits i'm back today with a casual outfit haha! I love wearing comfy clothes after all these celebrations, and who says comfy clothes says hoodie, i'm so fan of crop top hoodie at this moment and i think i will have a lot soon haha. For this time it's a grey one i found at Bershka, i think Bershka is one of my favorite shop with forever 21, i didn't anything before but now they are making so much beautiful clothes: With that i wear a simple skinny jeans from Pull&Bear, i ripped it myself. And underneath i wear the same large fishnet tights that i wore in my last post. And for changing, i wear some creepers YEAH, for once that i don't wear my naomi shu boots haha, these creepers are from Public Desire!
I really hope you'll like this look ;D 

~


BONNE ANNEE !! J'espère que vous avez passé un super réveillon de nouvel an, et je vous souhaite le meilleur pour 2017! 
Et parce qu'après deux semaines à n'avoir fait que manger et boire comme un gros tas, je reviens aujourd'hui avec une tenue coooonfortable haha, ça change un peu des tenues de fêtes! C'est vraiment agréable de porter des choses confortables de temps en temps, et qui dit confortable, dit sweat shirt, je suis vraiment devenue fan des versions croppés et je pense que je vais encore en acheté de toutes les couleurs et de toutes les sortes haha. C'est un fris cette fois ci, et il vient de chez Bershka. Je me rend compte que j'achète énormément de chose là bas, avant j'adorais New Look et H&M maintenant je n'y trouve plus rien, du coup je me suis rabattue sur Pull&Bear et Beshka et je pense que c'est devenu mes boutiques préférées après Forever 21! 

Du coup avec ça je porte un slim taille haute classique de chez Pull&Bear que j'ai troué moi même. ET félicitez moi, pour changer je porte des creepers ouuuui! (J'en fais des caisses) Elles viennent de chez Public Desire :D 
Voilà, j'espère que ce look vous plaira ;D  



Hoodie ~ Bershka  similar here
Jeans ~ Pull&Bear
Choker ~ Pull&Bear




Instagram : @EstelontheMoon
Snapchat: leabares

You Might Also Like

4 commentaires