09.12.2016 ~ Demon Dance

21:35










































Hi guys! I'm back with a special post today, i decided to make different pictures than always, for showing you a night out outfit! (Yes this is the kind of outfit i wear for night out haha) So i took pictures at my home like everytime but at the night with some cool lights, so i hope you'll like this new type of pictures i think it goes well with this outfit. And i sorry for the number of pictures, i couldn't choose less haha. 
So for this outfit i wear a crop top sweat-shirt, this is my new favorite thing now! I didn't like sweat-shirts before, but now that i can find some cropped ones i like it so so much, mine is from Bershka. With that i wear a leather skirt i bought years ago at H&M, and i never stopped loving it haha. And for finish the all thing i wear this choker i love so much from Pull&Bear, and my booties from NaomiShu. 
I really hope you'll like this outfit and the pictures as much as i am!

~

Hey! Aujourd'hui j'ai décidé d'innover - ou pas - en changeant un peu de type de photo. Elle sont prises au même endroit que d'habitude mais cette fois, la nuit avec des lumières plus sombres, et je suis plutôt contente du résultat! Je voulais faire vraiment un effet soirée pour cette tenue que j'adore porter pour sortir haha. La lumière changeante est totalement voulu c'était un peu le test pour cette tenue, et c'est pour ça qu'il y a beaaaaaucoup de photos, je m'en excuse mais je n'arrivais vraiment pas à choisir! 
Du coup venons en à la tenue, je porte un sweat court, je détestais les sweat avant, mais depuis que j'ai découvert la version courte ET la version robe je ne m'en passe plus, j'en veux dans toutes les couleurs avec tous les imprimés possibles haha. Le mien vient de chez Bershka. Avec ça je porte une jupe en simili cuir que j'ai depuis mille ans déjà, je l'avais trouvé chez H&M et je l'aime toujours autant! Et pour terminer je porte un ras de cou de la mort qui tue que vous avez déjà vu il me semble, de chez Pull&Bear, et mes bottines de chez Naomi Shu! 
Voilà, j'espère que la tenue ainsi que les photos vous plairont autant qu'à moi :D 



Sweat shirt ~ Bershka 
Skirt ~ H&M similar here 
Choker ~ Pull&Bear similar here
Shoes ~ Naomi Shu ( sold out )



Instagram : @EstelontheMoon
Snapchat: leabares

You Might Also Like

1 commentaires

  1. wonderful photos, the lights and the colors are so magical <3
    love your hair and make up too!

    RépondreSupprimer