25.11.2016 ~ Cold wind

13:18


























Hi guys! I'm back today with an Autumn look! I think the only thing i love with Autumn is all this beautiful colors you can see outside, and the outfits you can do with this kind of weather! So for this look i wear a turtle crop sweater i bought at H&M like two years ago, but i still love it so much! I love so so much my plaid skirt, i'ts from Zaful, i received it months ago in one of my last collaboration with them. I already show it to you in a spring look, but i think this is the perfect kind of skirt for Autums too. I was very surprised of the quality, this skirt is really cool! And with that i wear my thigh high boots from Lamoda, my favorite pair of shoes for this Autumn weather! 
I hope you'll like this look :D 

~

Hey! Je vous retrouve aujourd'hui avec des photos très Automnale, je voulais profiter des dernières jolies couleurs de cette saison pour faire des photos dehors, et vous montrer une de mes tenues préférée pour ce temps. Du coup on commence avec un pull court et col roulé de chez H&M que je dois avoir depuis 2 ans presque je crois, mais c'est le genre de pièce dont je ne me lasse pas et qui va avec énormément de choses! Avec ça je porte une jupe que j'adooore, je l'ai reçu du site Zaful l'été dernier, je l'avais d'ailleurs déjà posté dans un autre look plus estival, mais j'avais envie de la ressortir pour une tenue Automnale hehe. Et pour terminer forcément, mes cuissardes de chez Lamoda que je ne lâche plus haha, c'est vraiment la paire de chaussures que je préfère pour l'Automne, et qui va avec tout encore une fois! 
Voilà j'espère que ce look vous plaira :D 


Sweater ~ H&M similar here 
Skirt* ~ Zaful 
Shoes ~ Lamoda similar here
Watch ~ Komono 


Instagram : @EstelontheMoon
Snapchat: leabares

You Might Also Like

2 commentaires