23.07.2016 ~ Mesh

21:08















Hi guys! Today a grunge look. I love mesh top since a long long time and i wanted a long one to wear other clothes underneath for so long! So i decided to buy this one from H&M, and i love it so much i took a size larger to have something more longer! With that i wear a very sporty/grunge crop top from Stradivarius, a classic high waist shorts from Pull&Bear. My booties are from Naomi shu. and i wear my old chokers from New Look. 
I hope you'll like this look ;D 

~

Hey! Aujourd'hui une tenue grunge, qui resteront toujours mes favorites. J'adore les haut en mesh depuis un moment déjà, et j'en voulais absolument un assez grand pour servir de robe sous laquelle rajouter d'autres pièces. J'ai trouvé celui ci chez H&M et j'ai pris une taille assez grande pour que ça soit plus long. Avec ça je porte un haut que j'adore de chez Stradivarius, et un short classique noir taille haute de chez Pull&Bear. Mes bottines viennent de chez Naomi shu, et j'ai ressorti mes bons vieux ras de cou de chez New Look!
Voilà j'espère que ce look vous plaira :D 



Crop top ~ Stradivarius
Mesh top ~ H&M 
Shorts ~ Pull&Bear 
Shoes ~ Naomi Shu



Instagram : @EstelontheMoon
Snapchat: leabares

You Might Also Like

2 commentaires