28.06.2016 ~ Pink Bombers

22:24















Hi guys! Today a grunge and girly outfit at the same time. I love bombers jackets for a while now, but i never had a colorfoul one, so when i saw this very cute pink bomber jacket at Bershka i could'nt resist. I love this kind of pink at this moment and i found this kind of color perfect for summer! With that i wear a new black mom jeans i bought at Pull&Bear in sales, and a high neck crop top from New Look. For finish the look, my creepers from Public Desire and my diy necklace.
I hope you'll like this look :D 

~

Hey! Aujourd'hui je vous retrouve avec une nouvelle tenue, grunge et girly à la fois. Ça fait déjà un moment que j'adore les bombers, j'en ai déjà deux, un noir simple et un en mesh que j'aime beaucoup. mais je n'en ai jamais eu de couleur, du coup quand j'ai vu celui ci rose poudré tout joli chez Bershka je n'ai vraiment pas pu résister haha. Prochaine étape le bombers à motif hehe. Avec ça je porte un nouveau mom jeans que j'ai trouvé en solde chez Pull&Bear, un crop top col roulé de chez New Look, mes creepers acheté récemment chez Public Desire, et mon collier fait moi même. 
Voilà j'espère que ce look vous plaira ;D 


Top ~ New Look  similar here
Pants ~ Pull&Bear similar here
Jacket ~ Bershka 
Necklace ~ DIY



Instagram : @EstelontheMoon
Snapchat: leabares

You Might Also Like

1 commentaires