24.06.2016 ~ The demon dance

21:15












Hi guys! Today outside pictures, it's been a long time! And a grunge outfit because it's the best haha. For this outfit i wear this very cool zip top from Forever 21, i love it so much it's very grunge and sexy at the same time. With that i wear a skinny ripped jeans from Pull&Bear, a faux leather jacket from Zara, a black kimono jacket from H&M, aaaand some new shoes that i love so so so much, they are from Naomi shu, it's a doc martens inspiration and i love so much this kind of shoes at this moment! And for the end my diy necklace.
That's it for this look, i hope you'll like it :D 

~

Hey! Aujourd'hui on change un peu avec des photos en extérieur. Et pour l'occasion une tenue grunge s'imposait haha. Du coup je porte un haut blanc a zip de chez Forever 21, que j'adore, je suis vraiment fan de ce haut. Une veste style kimono de chez H&M, et comme il ne faisait pas très chaud ce jour là, mon perfecto en faux cuir de chez Zara. Avec tout ça je porte un jean de chez Pull&Bear, et mes nouvelles chaussures que j'aaaaaime à la folie, elles sont un peu dans le style doc martens, et j'adore ce genre de chaussures en ce moment :D 
C'est tout pour ce post, j'espère que la tenue et les photos vous plairont :D 


Kimono ~ H&M 
Jacket ~ Zara 
Pants ~ Pull&Bear similar here
Shoes ~ Naomi shu
Necklace ~ Diy



Instagram : @EstelontheMoon
Snapchat: leabares

You Might Also Like

3 commentaires

  1. Your necklace is very nice!And your outfit too.

    http://mondsuchtme.blogspot.de/

    RépondreSupprimer
  2. Roooh lalalalala j'aime trop trop ton look ! J'aime touuuut <3

    RépondreSupprimer