17.04.2016 ~ You're a bad idea, but i love bad ideas.

20:27

















Hi guys! Today i'm wearing a girly/party outfit. My boyfriend opened his own restaurant last week, and yesterday night he made a party at the restaurant, i wore this outfit at this occasion! So i love romper for a while now, and when i saw this one in Forever 21 I couldn't resist, this is a backless romper, i found that very sexy and perfect for summer parties! With that i wear my little chunky boots from H&M and this beautiful necklace from Forever 21 too. 
I hope you'll like this look :D 

~

Hey! Aujourd'hui je porte une tenue plutôt festive, mon copain a ouvert son propre restaurant la semaine dernière (Anh Kha à Bordeaux si jamais ça vous intéresse ;) et hier soir il a organisé une soirée d'inauguration au restaurant, c'est donc la tenue que j'ai porté pour cette occasion. Je suis fan des combinaisons depuis un moment déjà, mais cette année j'en cherchais avec des manches longues du coup quand j'ai vu celle ci chez Forever 21 je n'ai pas pu résister, surtout qu'elle est ouverte dans le dos, et que je trouve ça super jolie haha. Avec ça je porte des bottines de chez H&M que vous avez surement déjà vu et un collier de chez Forever 21. 
Voilà j'espère que ce look vous plaira! :)



Romper ~ Forever 21 
Shoes ~ H&M  (similar here and here)
Necklace ~ Forever 21



Instagram : @EstelontheMoon
Snapchat: leabares

You Might Also Like

3 commentaires

  1. Cette tenue te va vraiment bien,; tu es très jolie !

    RépondreSupprimer
  2. you look so fabuluous with curly hair! And also I'm so jelous of wearing such clothes and tops without a bra, I can't because some parts of my body just need some extra support, bye bye cute lace bras and backless dresses :(

    RépondreSupprimer
  3. Autant je suis pas trés fan des combi autant celle ci est juste sublime *.*

    RépondreSupprimer